Jak wygląda procedura rozpoczęcia współpracy

Kontakt

Krok 1 - kontakt z nami

Alt text to go hereJeżeli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy z naszym biurem rachunkowym prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Uzgodnimy dogodny dla Ciebie termin i miejsce spotkania w celu zapoznania się ze specyfiką Twojej działalności oraz sprecyzowania warunków współpracy.

Podpisanie umowy

Krok 2 - podpisanie umowy

Alt text to go herePodpisanie umowy oraz upoważnień może nastąpić w siedzibie Biura Rachunkowego lub w siedzibie zleceniodawcy.

Aktualizacja informacji

Krok 3 - aktualizacj informacji w instytucjach

Alt text to go hereUdzielając nam pełnomocnictwa pozbywasz się obowiązku odwiedzania Urzędu Skarbowego, ZUS-u czy Urzędu Miejskiego celem dokonania koniecznych formalności. Składamy za Ciebie wszystkie niezbędne dokumenty w odpowiednim instytucjach.

Rozpoczynamy współpracę

Krok 4 – jak Nasza współpraca wygląda w praktyce

Alt text to go herePo podpisaniu umowy z naszym Biurem ograniczasz swoje czynności do dokumentowania operacji gospodarczych oraz przyjmowania i gromadzenia dokumentów. Dokumenty do biura rachunkowego możesz dostarczyć osobiście do siedziby naszego biura lub punktu odbioru dokumentów lub skorzystać z możliwości ich odbioru przez naszego pracownika w siedzibie Twojej firmy. Praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Termin dostarczania uzależniony jest od ilości dokumentów oraz specyfiki Twojej działalności. Po zweryfikowaniu i zaksięgowaniu Twojej dokumentacji poinformujemy Cię o zobowiązaniach wobec Urzędu Skarbowego ,ZUS, PFRON, itd. w wybranej przez Ciebie formie.

Przechowywanie dokumentów

Twoje dokumenty księgowe przechowywane i archiwizowane są w siedzibie naszego biura. Jeżeli zachodzi potrzeba przechowywania dokumentacji w Twojej siedzibie, dokumenty księgowe wydawane są do nas tylko na czas sporządzania dokumentacji i deklaracji podatkowej. Po sporządzeniu deklaracji dokumenty księgowe są przekazywane do Ciebie. Po zakończeniu roku podatkowego i sporządzeniu rozliczenia rocznego, dokumentacja zostaje Tobie zwrócona.

Polub stronę biura rachunkowego Fidem na Facebooku

Strefa Klienta


Usługa dostępna jest dla klientów naszego biura rachunkowego. W ramach strefy klienci otrzymują podgląd do danych analitycznych prowadzonych rejestrów księgowych oraz dokumentów istotnych z punktu widzenia prowadzonej działalności

bądźmy w kontakcie

Możesz skontaktować się z nami używając poniższych danych lub skorzystać z formularza kontaktowego.

  • Biuro Fidem Gliwice, Kozielska 13
  • Telefon: 606-761-545 lub 664-985-661
  • Email: biuro@biuro-fidem.pl

© Copyright 2013 Biuro Rachunkowe Gliwice - Fidem s.c. All rights reserved.